RUTA 3 – I si Gaudí hagués redissenyat Espanya?

Parada 5: W Barcelona

Més enllà de les seves obres més famoses, Antoni Gaudí va ser una persona plena d’històries sorprenents.

En LES RUTES GAUDÍ descobriràs anècdotes poc conegudes, detalls curiosos i aspectes inesperats de la seva vida i la seva manera de treballar. 

W Barcelona

L’Hotel W és una de les siluetes més reconeixibles del litoral de Barcelona.
En la versió imaginada per Gaudí, l’edifici podria convertir-se en una estructura més orgànica i dinàmica, amb formes inspirades en les ones del Mediterrani i superfícies plenes de color i moviment.

RUTA 3: I si Gaudí hagués redissenyat Espanya?

Continuem celebrant el centenari de la mort d’Antoni Gaudí amb una nova ruta. En aquesta ocasió et proposem un petit joc d’imaginació: recórrer 5 parades on podràs veure com haurien estat alguns dels edificis més emblemàtics d’Espanya si l’arquitecte els hagués dissenyat.

Per fer-ho possible hem combinat la intel·ligència artificial amb la ment creativa de Gaudí, imaginant com hauria transformat aquests espais amb el seu estil únic: formes inspirades en la natura, estructures sorprenents i detalls plens de vida.

Una manera diferent de descobrir l’arquitectura… mirant-la a través dels ulls de Gaudí. ✨