Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!

NP: SOM Multiespai presenta "The Selfie Plaza" l'escenari perfecte per als creadors de contingut

El centre comercial de Nou Barris inaugura el proper 11 d'agost un nou concepte de punt de trobada "Tailor Made" a l'aire lliure i completament gratuït, basat en els espais més vistos a les plataformes digitals i xarxes socials

Barcelona, 31 de juliol de 2023

SOM Multiespai, gestionat per CBRE, inaugura «The Selfie Plaza», un lloc dedicat a potenciar la creativitat i la connexió entre els creadors de contingut digitals. Situat al Centre Comercial SOM Multiespai, al districte de Nou Barris, aquest innovador espai a l'aire lliure es presenta com un punt de trobada gratuït per a la vibrant comunitat de joves de la Generació Z i Millennials.

L'esdeveniment d'inauguració es durà a terme el dia 11 d'agost de 18:00 a 20:00 hores, i comptarà amb la col·laboració especial de Cazcarra, que oferiran els seus serveis de manera gratuïta en un "Beauty Corner" per a tots aquells assistents que desitgin gaudir d'un maquillatge especial per a l'ocasió.

«The Selfie Plaza» sorgeix com una resposta a la creixent demanda per part del públic objectiu de SOM Multiespai, format per joves a la recerca d'espais únics on puguin expressar la seva creativitat i connectar amb altres membres de la comunitat. Conscients del potencial de les xarxes socials i la influència de l'estil urbà i la vista panoràmica a Barcelona que ofereix el centre comercial, es va crear aquest emocionant projecte en col·laboració amb l'equip de Punto Singular.

El nou espai ofereix més de 5 escenaris diferents i versàtils, que convergeixen en un espai central, la terrassa del 2n pis, tots dissenyats en 3D i creats per talentosos industrials nacionals. Això garanteix una experiència immersiva i diferencial per als usuaris, els quals podran gaudir d'una àrea de descans de Gran Format, propícia per interactuar i establir connexions amb altres creadors de contingut.

Oriol Castellà, Responsable de Marketing de SOM Multiespai, va expressar el seu entusiasme pel llançament de "The Selfie Plaza": "Després d'analitzar la demanda del nostre públic objectiu que comprèn els joves de la Generació Z i Millennials, per la nostra proximitat amb escoles de secundària i superiors, i amb l'objectiu de satisfer les necessitats de la nostra comunitat de joves creatius, decidim donar vida a aquest espai únic. Volem que es converteixi en el punt de trobada dels creadors de contingut, un lloc on puguin florir idees, explorar noves oportunitats i construir una autèntica comunitat".

A més de ser un espai per a la creativitat individual, "The Selfie Plaza" també acollirà presentacions de nous projectes en col·laboració amb creadors de contingut, la qual cosa permetrà que la diversitat de talent de la comunitat de SOM Multiespai brilli i prosperi.

La inauguració de «The Selfie Plaza» marca una fita important en l'estratègia de SOM Multiespai, posicionant-se com a líder en l'àrea de serveis, gastronomia i entreteniment, amb un enfocament especial en el suport i desenvolupament dels creadors de contingut, així com marques com Asobu Sports, que també formen part del Centre Comercial.

Tornar a premsa
Obrir xat