Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!  Hola! Avui SOM Multiespai obre de 09:30 a 21:00 h. T'esperem!

NP: L'exposició més gran d'Europa de Peces Lego® aterra a SOM Multiespai

• L'Exposició itinerant va obrir les seves portes al Centre Comercial SOM Multiespai el passat 26 de desembre, i ofereix una exposició única formada per més de 10 milions de peces LEGO® en un espai de més de 1000m2
  • Entre les recreacions es troben representats alguns dels emblemes de la ciutat Comtal com; la Sagrada Família o el nou Camp Nou, i internacionals com el Capitoli dels Estats Units, l'Air-Force One, l'univers Marvel o alguns dels millors esportistes del món a escala 1:1, entre altres

Barcelona, 15 de gener de 2024SOM Multiespai ha donat la benvinguda a Expopiezas LEGO®, l'exposició de models construïts amb peces LEGO® més gran d'Europa, transformant el centre comercial de Nou Barris i la ciutat de Barcelona, en l'epicentre de la creativitat i la diversió per a tots els amants de les icòniques peces de construcció.

Des de la seva inauguració el 2013, Expopiezas LEGO® ha recorregut 10 països europeus, atraient més de 3 milions de visitants en els últims 5 anys. Aquesta exposició itinerant ha aconseguit captivar persones de totes les edats amb les seves impressionants maquetes i construccions, algunes de les quals consten de més d'un milió de peces LEGO®.

L'exposició d’Expopiezas LEGO® a SOM Multiespai està formada per un total de 10 milions de peces, distribuïdes en més de 1000 m2, a descobrir en les més de 100 creacions de diversos models, que constitueixen un veritable museu en el qual trobar trobar recreacions de més de 1.200.000 peces de LEGO®, fins i tot una àrea educativa amb creacions a escala 1:1 sobre el cos humà.  A més, els visitants tindran l'oportunitat de submergir-se en l'experiència del seu "Fun Park" un espai dins de l'exposició, on petits i grans podran donar via lliure a la seva creativitat construint models únics amb alguns exemples que ens ofereixen, o deixar la seva dedicatòria en alguna de les seves parets pensades per crear amb les peces LEGO®. Així mateix, ofereixen una segona exposició anomenada "3D Gallery" en la qual trobaràs més de 10 escenaris ideals per capturar els millors "selfies" i crear records inoblidables.

Daniel Medina, Gerent de SOM Multiespai comenta que: "A SOM Multiespai, ens enorgulleix presentar Expopiezas LEGO®, un esdeveniment excepcional i únic a Barcelona, que ofereix l'oportunitat de veure i interactuar en directe amb veritables obres d'art recreades amb peces de LEGO®, combinant la seva exposició amb un "Fun Park" perquè nens i adults deixin fluir la seva creativitat i una galeria 3D amb escenaris immersius per aconseguir la teva millor "Selfie", el que converteix aquesta exposició en un pla perfecte per fer amb els amics o família i ens permet seguir brindant opcions d'entreteniment úniques que atrauen un públic divers i enriqueixen l'experiència de cada visitant."

Amb aquesta experiència, única a Europa, SOM Multiespai i Expopiezas conviden els aficionats de les peces LEGO® i tots els visitants que desitgin tenir una vivència immersiva única i emocionant a visitar aquesta excepcional exposició. Les entrades, des de 9 €, poden ser adquirides al web expopiezas.es expopiezas.es i també físicament a l'establiment.

Sobre EXPOPIEZAS

L'EXPOSICIÓ DE MODELS CONSTRUÏTS AMB PECES LEGO® més gran a Europa és un esdeveniment itinerant dedicat a projectar, crear i organitzar exposicions professionals de peces LEGO® des del 2013. En els últims 5 anys la nostra exposició, ha estat visitada per més de 3 milions de persones a 10 països d'Europa. Moltes maquetes, entre les quals hi ha construccions de fins a un milió de peces, van ser dissenyades i construïdes especialment per a les nostres exposicions a Espanya. En total, l'exposició consta de 10 milions de peces i es transporta en 10 camions. El que la converteix en l'exposició més gran d'aquest tipus d'Europa. Aquest fantàstic i impressionant esdeveniment no està dedicat només als fans de peces LEGO®, sinó també a tots els nens i adults.

Sobre SOM Multiespai

SOM Multiespai és propietat de fons d'inversió internacionals gestionats per ASG Iberia. El centre, reinaugurat en 2019 és gestionat per CBRE.

SOM Multiespai és un centre a l'aire lliure amb una superfície de 35.000m2. Compta amb 1.600 places de pàrquing i combina una oferta comercial de les marques més actuals de moda, així com interessants propostes d'oci i restauració. Actualment, entre els seus comerços destaquen un supermercat Mercadona, firmes de moda com Mango, Lefties, moda esportiva amb Sprinter i la primera botiga per a mascotes de Catalunya de la marca Guaw, així com una àmplia oferta de restauració amb ensenyes com La Tagliatella, Goiko, McDonald's, KFC, Juicy Avenue, Foster's Hollywood i Sushiko, la majoria amb espais de terrasses exteriors.

També es pot trobar una àmplia oferta d'oci amb Expopiezas LEGO® i Zero Latency, a més de 12 sales de cinema amb Cinesa, un gimnàs Forus amb més de 3.500 m² i un hotel Ibis amb 143 habitacions.

SOM Multiespai està situat al districte de Nou Barris, una zona residencial, amb una consolidada àrea comercial i de negocis, i amb excel·lents connexions de transport amb fàcils accessos tant en cotxe com a peu, a tan sols 15 minuts de la Plaça Catalunya, 20 km de l'aeroport del Prat i 8 km de l'estació de Sants.

SOM Multiespai compta amb diverses estacions de metro properes (Llucmajor, Fabra i Puig, i Virrei Amat), així com l'estació de tren de Sant Andreu i un accés directe des de l'avinguda Meridiana i un ampli aparcament (1.600 places) que proporcionen una còmoda i fàcil visita per als seus clients.

Tornar a premsa
Obrir xat